منتديات بحر الإبداع الشاملة للأسرة العربية
 
الرئيسيةس .و .جالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 ما اللي يعيش ياما يشوف و اللي يعيش في مصر يتمنى إنه يفقد البصر!!!!!!!

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
حبيب الروح
الإدارة
الإدارة
avatar

انثى
عدد الرسائل : 209
الجنس : أنثي
المهنة :
الهواية :
الأوسمة :
تاريخ التسجيل : 31/07/2008

مُساهمةموضوع: ما اللي يعيش ياما يشوف و اللي يعيش في مصر يتمنى إنه يفقد البصر!!!!!!!   الأحد أغسطس 31, 2008 9:06 am

مش حرام بالله عليكم؟؟؟؟



قانون تنظيم البث الفضائي اللي عايزين يحبسونا بيه و يخلونا نقضي أجازاتنا في منتجع طره السياحي



براءة ممدوح إسماعيل على خلفية أغنية يبقى إنت أكيد أكيد في مصر



حوارات (احمد عز) اللي هايدي لكل شاب طن حديد ببلاش من زكاة المال بتاعته ربنا يجعل بيت المحسنين عمار و على رأي المثل " من دقنه و افتل له"

بنزين 80



أفلام الصيف و خالد يوسف اللي مش هيحرم غير لما ربنا يفتحها في وشه 7 غرز



أخبار مسلسلات رمضان و تكاليفها و التساؤل عن مغزى المصاريف دي كلها في بلد مش لاقي رغيف عيش مصداقا لقول الشاعر "أقرع و نزهي" و سلملي ع الريادة



حاجات بقيت باستقبلها عاااااااااااااااديييييييييييييييييي



ما اللي يعيش ياما يشوف و اللي يعيش في مصر يتمنى إنه يفقد البصر!!!!!!!!

_________________


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://ba7r.ibda3.org
 
ما اللي يعيش ياما يشوف و اللي يعيش في مصر يتمنى إنه يفقد البصر!!!!!!!
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
بحر الإبداع :: المنتديات العامة :: سياسة x سياسة-
انتقل الى: